piątek, 4 grudnia 2015

Grudniowy aKukuBox - pudełko dla dzieci 1-3 lat (NOWOŚĆ NA RYNKU!)

 
Może kilka słów o tym - co to jest AkukuBox.
Na pewno kojarzycie o co chodzi w Boxach, jest ich trochę na rynku. Są  M.in pudełka zawierające kosmetyki i akcesoria urodowe...
AkukuBox to coś podobnego, czyli magiczne pudełko, w którym znajdują się minimum 4 pełnowymiarowe produkty dla Malucha, których wartość przewyższa zainwestowane pieniądze. 
I tu tak jak w przypadku innych pudełek - też jest niespodzianka, też jest oczekiwanie na (darmową) przesyłkę, ALE... pudełko różni się od innych, bo jest spersonalizowane, czyli dopasowane do wieku i płci dziecka :-)
Brzmi fantastycznie, prawda???
I tak właśnie jest!!!
To wspaniała niespodzianka bez okazji, albo prezent np. na mikołajki, pod choinkę, na dzień dziecka, na urodziny/imieniny, inne święto, albo... jako prezent dla przyjaciółki, która spodziewa się dzidziusia - świetne uwieńczenie BabyShower!
 Pudełko jest fantastyczne!!!

Co mieściło się w Grudniowej edycji AkukuBoxa???


Przychodzi bardzo dopracowane pudełeczko, które.... może posłużyć jako kolorowanka dla Malucha!!! Ale czad!!!!
 A z pudełka...
Rzuca się na mnie piękna poducha firmy Laranza. 
Jestem zachwycona!!! 
Wiem, że kolorów jest wiele, mój kolor baaardzo mi przypasował!!!
Właśnie i tak planowałam zakup nowego kompletu do spania dla Jarcia do przedszkola. Marzyłam właśnie o szarym lub jasnym morskim <3
CUDO!!!
Cena regularna poduszki to 29,90 zł

 A tak prezentuje się pozostała zawartość:
 Dwa soki - naturalne, 100% bio. Ja mam dla Jarcia Jabłkowy i śliwkowy. No i kolejny strzał w 10 jeśli chodzi o smaki i nasze preferencje jeśli chodzi o produkty.
 Soki firmy "Tłocznia Maurera" są naturalne, tłoczone na zimno, pozyskiwane z ekologicznych, świeżych owoców.
Mniam! Chyba upiję trochę Jarciowi, żeby mieć porównanie z tymi sklepowymi... ;-) (no chyba i tak nie jest ze mną aż tak źle, bo wyciskam sok z pomarańczy i kupuje soki jednodniowe, ale Kubusie też mi się zdarza pić... chyba jestem uzależniona od soków ;-)).
Cena regularna soków to 3,60 zł/sztukę


 Jest też książeczka "Kliknij mnie" Saliny Yoon wydawnictwa Babaryba. Świetna rzecz!!! Niezwykle zabawna! Od razu po otwarciu pudełka czytaliśmy ją razem z Jarciem. Chichrał się jak nie wiem co !!! :) Super!!!
Cena regularna książki to 29,90 zł
 Na końcu wisienka na torcie...
Bezzapachowy żel do mycia do wrażliwej, dziecięcej skóry. Produkt młodej, polskiej firmy (wspieranie polskich przedsiębiorstw to kojeny plus!).
Żel nie zawiera parabenów, slsów, silikonów, pegów, sztucznych barwników i substancji zapachowych!
Skład jest krótki i na prawdę dobry!
Cud, miód i orzeszki!!!!
Cena regularna: 35 zł


Jest też ulotka Akuku z krótkim opisem produktów oraz rabat - 15% na cotton balls ze sklepu Cottonovelove <333 
NO SKĄD ONI WIEDZIELI ŻE SIĘ DO COTTON BALLS PRZYMIERZAM????!!!! 
Jest też rabat na zakupy produktów Bio IQ - 10%. 


Jedno wielkie WOW! Pierwsze pudełko, a ja się zakochałam we wszystkich produktach z pudełka! Ani jednego bubla!!!
No i gdy podliczycie cenę regularną wszystkich produktów, weźmiecie też pod uwagę koszta wysyłki, jakie normalnie by wystąpiły, to łatwo dojdziecie do wniosku, że finansowo też się baardzo opłacało.
Z czystym sumieniem POLECAAAAAM!!!!!




 Na końcu cena. Bo na pewno zapytacie...

 "Zamawiając aKukuboxa masz kilka wariantów:
- pojedyncze pudełko 64 zł
- pakiet trzymiesięczny 174 zł (58 zł/m-c)
- pakiet sześciomiesięczny 312 zł (52/m-c)
- roczna subskrypcja 49zł/m-c"

1 komentarz:

  1. WoW! Ale fajny ten Box :) Może pod choinkę się skuszę i Gabryś znajdzie coś co zaskoczy nawet mnie :)

    OdpowiedzUsuń